Måndag är över..

Jag hatar verkligen Måndagar... URK   :S  Men nu är den över för den här veckan, i morgon är en ny dag!!


Sitter och lyssnar på min nya favoritlåt  Pitbull - I know you want Me.. har precis duschat, är helt slut i kroppen, efter jag var på spinning, för det va sååå varmt, det bara rann alltså, nästan forsade SVETT...


Från det ena till det andra... Så kommer min Bästaste kompis Helena från Gotland på fredag, ska bli sååå kul!!! Får väll se vad vi hittar på..



Nu är det dags att sova.... Min nya TV är i allafall på väg nu.. den ska komma till sverige i veckan, så nästa vecka är den i RÅCKSTA!!!!


Till er alla som läser





God Natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0