Senaste veckan..

Orkar inte skriva så mycket...

Bloggar i bilder!!


Mat har vi iallafall ätit :)



Och Choklad har vi ätit :)



Jag och Sazzy har varit i stallet med Marita :)



Sazzy har badat :)



   Min älskling e såå fin :)   <3 <3 <3

Tvättat och städat min bil..



Köpt VAX

  

Haft fest :)



Vaxat Robin :)))






När allt va färdigt!!



Anna åt chips



Och jag smarrade på lite av Vaxet...



Robin nr 2 solade under tiden..



Och frugan dansade.. :)



Sen har vi haft efterfest :)



Sååå söta!!!!




Hmm... vore nått att renovera?? Jag och Marita är sugna på de...





Vi har varit på Solidaritet och lyssnat på Dj Titana (eller vad hon nu heter) Duktig va hon i allafall!!




Bra att ha skål....




Sett tussilago..




Nästan haft STOPP i slasken..??




Sett en uppstoppad hund???




Har hänt en del annat, som jag och Frugan har skrattat hysteriskt åt, men det har jag inga bilder på... och nu orkar jag inte mer... ska duscha nu och sen sova!!!

God natt alla!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0