2 trevliga kvällar...

I går fredag drog jag med mig Hanna till Barkaby på Elgiganten, för att köpa Nintendo wii... det gick hur bra som helst :)

Sen va vi på bolaget och på willys och handla mat, sen åkte vi hem till Hanna och fixade Taccos och drack lite vin, jättetrevligt var det, sen började vi kolla på en film, men den var så långtråkig så vi somna båda två i soffan, hahah...

Idag vaknade jag vid typ 9, gick upp och ut med Sazzy medans Hanna sov, sen vaknade hon då drack vi morgonkaffe, sen började vi TOK-städa hennes lägenhet. Vi höll på till kl två, sen skulle Hanna hämta Jerry på Arlanda, då drog jag hem..

Sen kom Anne förbi, vi käkade middag och kollade på Melodifestivalen och snacka massa skit :)

Nu är jag ensam, och i morgon ska jag hämta frugan i värtahamnen, hoppas jag hittar dit?


Ha en bra kväll allesammen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0