En hektisk dag..

Full rulle den här dagen vill jag lova...

Mycket att göra på jobbet, bokade frisörtid, jobbade över 1½ timme, hämtade Sazzy, åkte hem, packade träningskläder, gick till Sats, tränade i 1½ timme, promenerade hem, ut med hunden, laga mat och matlåda till i morrn,ringa syrran och gratulera,duscha,diska och nu äntligen är jag klar med dagens sysslor..... puuuhhh... men nu ska jag alldeles strax lägga mig och sova..


bara 2 dagar kvar på veckan, sen ledig på fredag, men jobbar tyvärr på Lördag några timmar, men sen ledigt 2 dagar.. så nästa vecka blir oxå kort :) Sen e det bara en vecka till att jobba, sen semester i en vecka, då blir det GREKLAND!!!


Men först och främst ska jag till bästaste Frissan Lina på torsdag, sen ska jag RIDA!!! Längtar...


Tack och god natt!!!!

Kommentarer
Postat av: Annaluna

Juuust!

Eeeeso!



Glad Påsk! (Felices Pascuas!)

2010-04-04 @ 20:18:33
URL: http://annaluna80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0