Framtidsplaner...

Var i stallet i fredags.. ute och red i 2 härliga timmar :)


Red förbi det här gamla rucklet, och funderade på om vi skulle renovera stället och flytta in...




Kunde ju ha blivit mysigt.. eller hur?

Det här får bli gäststuga..




Den här bilden är tagen strax innan vi skulle ta en lite trav.... Då fick Cassie ett tokryck och satte av i galopp och förjade kasta med huvet och sparka bakut, så det var inte lågnt ifrån att jag låg på marken... hahhah, vilken syn det hade vart!!!!





Sen passerade vi dom här gulliga stugorna i skogen, och då funderade vi på hur Marita skulle kunna rulla hem den ena till sin tomt, för den skulle vara perfekt till hennes son att bo i.. så nu klurar vi på det.. hahahhah..



Ni får gärna komma med förslag :)

Väl tillbaka i stallet så fixade vi hästarna.. sen avslutade vi med en kvällsfika :) Himla trevligt!!

Sen bar det av hemmåt där syrran väntade, åkte och handlade mat och gjorde middag.. sen blev det bara slöa av, resten av kvällen..


På Lördagen var vi och solade, man är ju en riktig blekfis... men snart åker jag till Grekland, så man får hoppas att man kan bli lite brun :)

Var sen en sväng i Vällingby Centrum, tänkte handla på den jättegenerösa BOKREAN ;)




Hahahahhaha

Sen såg vi Lisbeth Selander, hon verkar jobba extra på HM?





Hahahaha..


På kvällen kom AK på besök, så vi åt taccos och hade spanskalektion... Hon är så GRYYYYMT bra på Spanska och jag vill så gärna lära mig det :) Vi hade jättetrevligt..


Nu sitter jag här ensam, för jag har precis lämnat syrran på Arlanda.. och jag vet inte vad som händer i kväll?? Är sååå uttråkad..... Och Frugan skulle nog bara vara hemma i kväll, men vi ska ses i morrn :)


Ha en bra afton alla...   Puss :)




Kommentarer
Postat av: Annaluna

Fan vad mysigt att rida, och jäklar vad lik kassörskan var Lisbeth Salander! Det var typ hon!



Mycket trevligt med spanskalektionen och middagen, det får vi göra om. Meddela när du har köpt en spanskabok :) Jag kan se om jag har kvar gamla skolböcker eller nått också som har pedagogiska glosor och sånt!



Kram!

2010-03-28 @ 20:22:46
URL: http://annaluna80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0