Sjukt ryck...

Jag och Frugan fick en impulsiv idé i går eftermiddag..

Vi drog in till stan och piercade oss, jag i tutten och Frun i naveln :) Fan va kul vi hade!!!

Jag har haft i tutten förut, men jag tog ur den för några år sen.

Så idag har jag vart på Apoteket och inhandlat rengöringsprylar..

Lactacyd för att tvätta.
Kompresser att ha över på natten.
Havsalt att koka upp med vatten för att badda på
C-vitamin för då mår kroppen bra och läker fortare.
B-vitamin är bra för Hår,hud och naglar.




Och så har jag ätit en god middag oxå :)



Och Sazzy vilar... (som vanligt)




Nej nu ska jag prata färdigt med syrran i telen och lyssna på Eurythmics....   Puss & Kram på er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0