Värsta helgen på länge...

Jobbade i Lördags, sen på kvällen fick jag KRÄKSJUKA... Fyyyy faaaaan, så vidrigt :S Fan vad jag har mått dåligt, har inte kunnat äta så mycket så jag har vart helt slut i kroppen, skulle ha jobbat i morse men mådde fortfarande inte bra, så jag har vilat hela dagen, har verkligen haft film-maraton.. Men i morrn ska jag ta mig till jobbet, det blir så tråkigt att sitta hemma för länge..

Nu sitter jag och lyssnar på Eurythmics, en gammal grupp som var poppis på 80 talet, får massa minnen tillbaka, när Mamma alltid spelade dom på LP skivan på mornarna när hon väckte mig, och en härlig frukost stod serverad på bordet, det var tider de.. när någon tog hand om mig, nu får man sköta sig själv ;)

Nu ska jag titta på ett nytt avsnitt av Lost..    SEEE YAAAA!!!


Kommentarer
Postat av: nathaly

stackars älskling :(

2010-03-10 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0