Gotland 6-9 maj

Har varit på en tripp till Gotland i helgen, för att hälsa på familjen och nytillskottet... min underbart söta och fantastiska systerdotter Lilly!!!!! Jag finner inga ord på hur mycket jag tycker om henne!!






Saknar henne massor och alla mina systrar, nu när jag är hemma i STHLM igen..
Det har varit en riktigt bra helg, vi har inte bråkat nåt, som vi annars alltid gör.. och då menar jag verkligen Alltid!!

Vi har haft fullt upp hela tiden..


Fredag:
Fika hos Mormor & Morfar, handla, grillning hos Mamma & Gunnar.. och typ 30 blöjbyten ;)


Lördag:
Lunch hos Mormor & Morfar,  en snabbis på stan för att handla lite bebisprylar, Hem till Nattas lägenhet och kolla på nyrenoverat, lämna Natta hos Lizette, handla på Ica Maxi, sen var det middag med Pappa på kvällen.. och ett antal blöjbyten och amningar...


Söndag:
Tog sovmorgon... Mys med Lilly, Sen var det dags att packa i hop, hann med en snabb fika med Pappa hos Natta och Micke.. Åkte snabbt förbi Mamma och sa Hej och Hej då... och snabbt förbi Mormor & Morfar för att säga Hej då.. Sen bar det av med båten hem till "Råckstabåset"


Har så himla dåligt samvete för att jag inte hann med att träffa Erika och Helena, men jag kommer snart tillbaka!!!









Hahahaha...
jag skulle se om jag kunde flyga??!!











Jag SAKNAR er alla där hemma!!!!

Kommentarer
Postat av: Angie

STOLTA MOSTER vad fin hon e, där har du lyckats bra Tallen!!! kram från mig



Du får åka tillbax snart så jag kan följa med nästa gång:)



PUSS

2010-05-10 @ 18:38:21
Postat av: Nattis

JAG SAKNAR DIG MED!!!!

2010-05-11 @ 23:27:00
Postat av: tallen

jo visst har jag varit duktig som har skapat en sån fin BEBIS=)Tack Angie<3 kramar



Ett under att vi inte grälade det gjorde vi Bra Madde=)

vill snart komma upp till dej Maddo=) saknar dej oxå pusss

2010-05-21 @ 09:12:09
URL: http://jevlablogghelvete.blogg.se/
Postat av: Annaluna

oooh!! Vore roligt att hälsa på tillskottet nu i sommar då vi är på Gotland samtidigt :)

2010-06-19 @ 14:57:03
URL: http://annaluna80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0